Bústia de contacte
  • Comparteix a Telegram
  • Comparteix a WhatsApp
  • Imprimeix

Definició

Què és la bústia de contacte

La bústia de contacte és un servei, accessible des del web gencat.cat o des del formulari de contacte que hi ha als webs departamentals o webs d'organismes de la Generalitat. La ciutadania pot realitzar una consulta, una queixa o un suggeriment adreçat a la Generalitat de Catalunya, a través d'un formulari web.

Els departaments i organismes que vulguin integrar el formulari corporatiu de la bústia de contacte per tal de gestionar la comunicació amb la ciutadania han de fer la petició a la Direcció General d'Atenció Ciutadana. 

Imatge de la bústia de contacte

Captura de pantalla de la bústia de contacte

Què és el gestor de consultes

És l'aplicació que s'utilitza per gestionar les respostes a les comunicacions que arriben a través de les bústies de contacte. Les comunicacions dels ciutadans poden ser peticions, queixes, consultes, suggeriments... i les realitzen a través del web, d'una oficina d'atenció ciutadana o del 012.

Mitjançant aquesta aplicació es potencia la interacció amb la ciutadania, ja sigui per millorar un servei, demanar informació o realitzar un suggeriment o queixa i representa una oportunitat de millora per a l'Administració, ja que li permet conèixer l'opinió dels usuaris i saber si s'ha informat correctament de l'oferta de serveis. També es coneix com Frontal d'agents.

Gestor de consultes

Captura de pantalla del gestor de consultes