Atenció ciutadana
  • Comparteix a Telegram
  • Comparteix a WhatsApp
  • Imprimeix

I Trobada Administracions en Xarxa

Data: divendres 31 de maig

Horari: de 10:30 a 12:30 h

Lloc: al Castell de Calonge i Sant Antoni (Baix Empordà)

Inscripcions: Aforament complet

Des de la Direcció General d’Atenció Ciutadana es convoca les diferents unitats i professionals que es dediquen a l’àmbit d’atenció ciutadana a  Catalunya. És un nou format de trobada per posar en contacte per primer cop servidors públics de totes les administracions radicades a Catalunya. S’oferiran recursos, eines i trucs per atendre millor la ciutadania:

➡️ digitalment (web, xarxes, missatgeria, mòbils)

➡️ telefònicament

➡️ a les OAC

➡️ en forma de 'Guia d'atenció ciutadana de la Generalitat de Catalunya'

Aforament complet

Programa

10 – 10:30 Recepció dels assistents amb coffee break

10:30 – 10:40 Benvinguda de l’alcalde i del secretari de Difusió i d'Atenció Ciutadana

10:40 – 10:50 Presentació de l’acte i de la 'Guia d'atenció ciutadana de la Generalitat de Catalunya'

10:50 – 11 Xarxes socials

11 – 11:10 Missatgeria instantània

11:10 - 11:20 Web

11:20 - 11:30 Oficines d’atenció ciutadana OAC  

11:30 - 11:40 Telefonia 012

11:40 - 12:25 Networking per debatre sobre les Trobades Administracions en Xarxa i possibles vies de continuïtat

12:25 – 12:30 Cloenda del director general d'Atenció Ciutadana

La I Trobada s’esdevé en un indret especial i pot ser l'inici d'una GRAN relació. I en podran venir més a d'altres llocs amb diferents protagonistes si així ho decidim tothom en el debat-networking que farem al final de l’acte. Aquesta primera edició té lloc gràcies a:

  • l’Ajuntament de Calonge que hi posa tota la logística de l’acte,
  • al Consorci Administració Oberta de Catalunya i les diputacions, que articulen la relació amb el món local,
  • i a totes les altres administracions que actuen a Catalunya (universitats, Administració General de l’Estat a Catalunya, altres administracions...).
Data d'actualització:  29.05.2019