• Imprimeix

Indicadors. Estadístiques d'atenció ciutadana

Informes i fitxers de dades obertes de les dades d'activitat i ús dels diferents canals d'atenció ciutadana.

012 i missatgeria

Descripció:

Estadístiques d'atenció telefònica del telèfon 012 i del canal de missatgeria instantània Telegram. 

- Atenció telefònica 012: nombre de trucades, trucades ateses, desglossament per tipologia, temàtica, enquestes de satisfacció i altres indicadors.

- Missatgeria instantània: nombre d'usuaris, consultes, missatges rebuts.

 

Periodicitat d'actualització de les dades:

Anual

 

Data de la propera actualització:

2017

 

Dades obertes

Dataset dels indicadors d'activitat del telèfon d'atenció ciutadana 012.

Bústia de contacte

Descripció:

Dades mensuals dels comunicats rebuts i resolts a la bústia de contacte, i desglossats per tema de primer nivell (segons el tema que la consulta tenia associat al moment del tancament).

 

Periodicitat d'actualització de les dades:

Trimestral

 

Data de la propera actualització:

Agost 2018

Oficines d'atenció ciutadana (OAC)

Descripció:

Estadístiques d'activitat de les oficines d'atenció ciutadana que depenen funcionalment del Departament dede la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda: atencions presencials realitzades i continguts de les consultes.

 

Periodicitat de l'informe:

Anual

 

Data de la propera actualització:

2018

Dades obertes

Dataset del registre de les consultes realitzades per la ciutadania a les oficines d'atenció ciutadana.

Serveis mòbils

Descripció:

Estadístiques de l'aplicació gencat i altres serveis mòbils de la Generalitat de Catalunya: nombre de descàrregues, nombre de sessions, valoracions a les botigues d'aplicacions, mesos transcorreguts des de la publicació de l'última versió.

 

Periodicitat de l'informe:

Trimestral

 

Data de la propera actualització:

Juliol 2018

Dades obertes

Dataset de les estadístiques de les botigues de venda d'aplicacions dels serveis mòbils de la Generalitat de Catalunya.

Tràmits

Descripció:

Aquestes estadístiques inclouen el rànquing mensual dels 20 tràmits més visitats, el nombre de tràmits per departament i els disponibles en línia. També s’inclouen dades sobre l’ús del cercador de tràmits i les cerques més habituals, així com el rànquing dels reportatges Què cal fer si.

 

 

Dades obertes

Dataset dels tràmits que la ciutadania pot fer a través de la Generalitat.

Webs

Descripció:

Estadístiques d'accés als 25 webs més visitats de la Generalitat de Catalunya.
De cada web s'ofereixen 5 mètriques: usuaris; sessions; pàgines visualitzades; taxa de rebot; durada mitjana de la sessió (en minuts).

 

Periodicitat de l'informe:

Trimestral

 

Data de la propera actualització:

Juliol 2018

Dades obertes

Dataset dels 25 webs més visitats de la Generalitat de Catalunya.

Xarxes socials

Descripció:

Estadístiques dels principals comptes de Twitter i Facebook de la Generalitat de Catalunya. Estat actual i evolució temporal dels indicadors més representatius de cada xarxa social. També s'inclouen dades qualitatives, com ara els tuits (en el cas de Twitter) i les entrades (en el cas de Facebook) que més interès han tingut a la xarxa.

 

Periodicitat de l'informe:

Diària

Dades obertes

Dataset dels indicadors d'audiència i activitats dels comptes de Twitter i Facebook.

Data d'actualització:  20.07.2018